Som man känner sig själv känner man andra!

Vid en ålder på 32 år, som jag befinner mig i så har man ju faktiskt blivit bjuden på ett och annat bröllop. Det är alltid lika spännande och känslan av att bli bjuden är så ärofylld. Oavsett om man känner eller inte känner brudparet allra närmast så har de oftast en uppfattning om mig och det bevisat genom att skriva en kort beskrivning i festhäftet. Det är med iver som man sätter sig vid sin givna plats och sliter upp häftet för att få läsa de korta små meningarna om sig själv.

"Marielle Kvällens i särklass gravidaste gäst som alltid har ett leende på läpparna"

"Marielle Nygift träningsnarkoman, gillar karaoke"

"Marielle Nybliven fru. Partybrud med intresse för mode & träning. Har delat många skratt tillsammans med Bruden. Mamma till de gulliga barnen E och A.

"Marielle Sportig, partyglad, lojal pingla som har mycket kläder i garderoben. Har en gång fjärtat så att brallorna sprack"

..en kort sammanfattning. Från att ha varit rund och glad till att ha blivit en gift, sportig träningsnarkoman med inslag av att vara shopoholic som gärna tar ett glas och sjunger samtidigt som jag släpper lite väder.... 

/ Married with children!


Fam Ekener om 10 år.... :-)

Kommentarer
Postat av: Malin (syrran)

.. en ganska så bra beskrivning på dig va...=)

2009-02-24 @ 21:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0