I´ve got the summer blues!

4 arbetsdagar kvar till semestern och jag borde sprudla av lycka men det gör jag inte för jag har gått och blivit sommardeppig.

Jag vill så mycket och jag inser att tiden, sommaren inte kommer att räcka till. Jag vill så mycket hela tiden och jag vill så gärna känna mig genomglad den mesta av tiden för att det just så som man ska känna sig, just nu. Just nu mitt i sommartiden.

Jag vill så gärna kunna fatta mina beslut rätt och sen bestämma mig för det. Bestämma mig och sen stå fast vid det som känns bäst, det som känns så nära 100% rätt men ändå så rätt ändå. Att få vara eller icke vara bara mig under sommaren och att få vara det på det sättet som är mitt sätt, att vara just mig och så som jag vill att det ska vara just nu, just nu mitt i min sommar.


Men imorgon är det en ny dag med nya sommarkänslor att ta tag i.

A Sayonara!

 


     

Kommentarer
Postat av: messan

Du hittar säkert sommarkänslan precis lagom till semestern hoppas och tror jag.

Grymt tråkigt väder har vi idag:(

kram

2009-07-06 @ 22:37:16
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com
Postat av: Therese

Hoppas det känns bättre imorgon! Så länge alla är friska och man får vila upp sig är det nog bra. Egentligen är det ju bara man själv som sätter upp en massa måsten. Men det är alltid en svårighet att få tiden att räcka till. Är det fint väder vill man bara lata sig, i alla fall jag. Vi ses här :)

2009-07-06 @ 23:53:13
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0