Låt shoppingen komma till mig!

Här i Hunnebostrand händer det inte så mycket. Jag funderar mest på ifall jag ska ta och snöra på mig mina löpskor eller också inte. Eller ifall vi ska gå till affären och handla mat eller också inte. Eller om solen ska bestämma sig för att stanna eller också inte.

Därför så kan man lite lätt känna av all denna dötid i form av ett litet shoppingsug. För om jag inte kan komma till affärerna så får dom komma till mig helt enkelt. 

Följande fynd har jag lyckats att kamma hem än så länge på Tradera här ifrån Hunnebostrand:


Ögonskugga "Skyline"


"Envy"


"Mermaid"


"Coffee Bean"



Armband från "Diddi"

Så vem har sagt att det ska vara billigt att semestra??










   


Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Verkar som om du har en avkopplande semester :-) Ha en fin dag! Kram!

2009-07-16 @ 13:18:33
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0