Don`t mess with me!

Vaknade imorse med en känsla av att det var fredag, till att inse mitt missag efter tredje snoozetryckningen. Fick gå upp motvilligt och tjurigt ur sängen med värsta gruset i ögonen för att efter frukosten vid tandbortningen köra eltandborsten rätt i tandköttet. Exakt på samma ställe som igår kväll. Till råga på allt så kändes det som om mina ögon aldrig ville vakna och som pricken över i:et så kör jag in min sminkborste rakt in i hornhinnan när jag skulle sminka mig. Det här gjorde vansinnigt ont och jag kunde definitivt inte öppna ögonen på minst fem minuter. Så jag fick sitta där inne i badrummet, på toalocket tills E kom och frågade varför jag satt och sov. Mamma har ont i ögat, muttrade jag.... 

Vilken start på morgonen kan man ju tänka då. Ja, och det var precis så jag tänkte också och har tyvärr fortsatt att tänka så. För just nu i skrivandet stund så är jag så irriterad och pisst off på allt och alla. Jag är så trött på att få med mig genomgrusiga, sandiga och leriga skor och overaller från dagis, som till råga på allt ska in i min bil, tillsammans med ett antal påsar med "blöta" kläder. Grrrr...
Jag vet att det är just vid sådana här tillfällen som man ska ta fram alla kloka tankar om att välja sin glädje. Men vem f-n kan komma ihåg hur man skulle tänka när man bara vill ställa sig och vråla..????


Ja, behöver jag säga något mer?...

En tvådagars hög med "blöta" kläder...

De små satanstygen...

/ What a day..! What a day!       

Kommentarer
Postat av: Kicki

Jag tycker oxå att de kan sopa rent dagisgårdarna på allt som skräpar ner hemma ;)

2009-03-06 @ 08:32:14
URL: http://minavardagsbestyr.blogspot.com/
Postat av: Svägerskan

Sådana där dagar brukar ändå sluta ganska bra. När precis allt har gått åt skogen första halvan, måste väl det ändå gå hur smidigt och lätt som helst andra halvan? Eller det kanske baara är önsketänkande? Hoppas iallafall ni får en fin helg och snart är det swish, swish som gäller!

2009-03-06 @ 09:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0