Drömmar!

Det finns bra och det finns dåliga drömmar men sen finns det riktigt, riktigt riktigt hemska drömmar. Jag hade en sådan dröm för ett litet tag sedan. Det var precis när jag hade somnat, som jag drömde om något som är mitt absolut värsta scenario när jag kör bil. Nämligen att somna bakom ratten. Den här drömmen var så verklig. Jag kände minsta lilla rörelse i drömmen som om det var på riktigt. I drömmen så vaknade jag till precis när bilen for över på andra sidan vägen och jag vet att jag hann tänka "Nej, det är nu det händer!". Jag drabbades av panik och försökte nå bromsen men då snurrade bilen runt och ett fruktansvärt dån hördes och jag skrek och kände hur mitt huvud var på väg att sprängas. DÅ! vaknade jag... Liggandes brevid min E och jag tror aldrig att jag har haft så hög puls som jag hade då. Vad kan den här drömmen betyda? Jag tillhör ju dom som tittar på Medium på Tv4 på torsdagar och ser då hur Allison Dubois drömmer och vaknar svettig varje natt. Hennes drömmar brukar ju infalla så jag får verkligen hoppas att min dröm bara var en tolkning av en turbolent händelse som har inträffat i mitt liv.


Drömmar....

/ I have a dream!
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0