Kaos i lyckofabriken!

Nyss hemkommen från både jobb och ett givande möte nu på kvällen. Packning inför vår stundande fjällenresa pågår för fullt här hemma. Synd bara att det råder kaos mitt allt lyckorus inför semestern. E och A bråkar, den ena retas den andra slåss, den ena börjar gråta den andra tjurar och där i mitten sitter en mamma som försöker varva ner efter en hel dag borta. Här sitter jag och bloggar när jag egentligen skulle behöva packa. Men jag verkligen avskyr att packa. Jag packar tusen gånger hellre upp än att packa ner inför en resa. Packar man upp så vet man vart alla sakerna skall. Tvättkorgen, badrummet eller tillbaka in i garderoben. 


En ledsen A


Ner i väskorna med det bara...

Min middag...havregrynsgröt med lingonsylt och mjölk...

En tjurig E.
  

/ Ner ner ner..ner för backen ner...Upp upp upp uppför "berget av packning" upp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0