Musiktips!

För er som undrar vad jag har för musik i mina öron när jag tränar så kan jag meddela att jag snart har haft Coldplays nya album i hörsnäckorna i 3 månader. Fungerar fantastiskt bra varje gång och jag tröttnar aldrig. Det en sådan perfekt tempo på musiken för lite crosstraining eller spinning för den delen.

Coldplay-Viva la vida

1. Life in technicolor-utmärkt för uppvärmning
2. Cemeteries of London- nu börjar benen jobba av sig själv.
3. Lost- nu kan man komma igång med ett riktigt högt tempo.
4. 42-något lugnare tempo men kan användas som mellantempo, kommer igång mer på slutet.
5. Lovers in Japan/Reign of love- en av mina absoluta favoriter i temposammanhang.
6. Yes- Gott med ett lugnare tempo efter förra låten. Men den kommer igång efter ett tag.
7. Viva la vida- Perfekt för benen att spinna på.
8. Violet Hill- Härligt gung i låten.
9. Strawberry Swing- Yihaa! Sista tempolåten.
10. Death and all his friends- jag har nog aldrig lyssnat färdigt på låten för den går lite för långsamt för mig, men bra nedvarvningslåt.  


/ Lovers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0