När det helt enkelt inte finns annat att göra än...!

..att lägga sig ner på soffan därför att alla saker som jag egentligen skulle behöva göra, gör mig så trött. 

Solen skiner ute och jag kan komma på hur mycket andra saker som helst som jag skulle behöva göra istället för att ligga här.

Ta tag i den stora tvätthögen
 Stryka plaggen som har åkt fram och tillbaka i tvättkorgen allt eftersom vi har fyllt på den
Åka och handla
Ta en långpromenad
Hitta på något kul med barnen
Fortsätta städa resten av huset

Hur var det nu med att gå omkring och ha en massa måsten? Var det det som skulle berika mitt liv eller hur var det?



/ Marielle som hoppas på en helt ny bättre livssyn och dag imorgon! 

Kommentarer
Postat av: Linda (syster)

filmen var jätte bra, följde boken bra men det var ju lite saker man undrade över bara. Nä jag ska gå mer på bio och roa mig, Är trött på att sitta hemma varje helg. jag vill ha kul. När ska vi ut och dansa??

2009-03-28 @ 21:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0