Prais the lords!

Glad i hatten kommer C hem från jobbet idag och utbrister.
 
- Nu kan man se hur mycket man får tillbaka på skatten!

- Oj då redan, säger jag. Inte lika exalterad eftersom jag alltid är den som får minst av oss.

- Vill du att jag kollar din också? frågar C väldigt entusiastiskt.

- Javisst, det kan du väl göra, säger jag.

Efter några minuter kommer han tillbaka och under den tiden så har jag lyckats glömma detta och börjar prata om något annat. Men till slut kan han inte hålla sig längre.

- Men vill du inte veta? utbrister C då.

- Jo just det. Det är ju klart att jag vill, svarar jag lite frånvarande. 

- XX XXX kr säger C då.

-Öh, va? säger jag helt oförstående. Vadå? Tillsammans?

-XX XXX kr får du tillbaka och då har vi inte dragit av dina resor ftill och från jobbet ännu! skrattar C. 



Prisa Robin Hood!! Skatteåterbäringen är här!



Nu blir det kanske en resa till hösten eller kanske t om en Thailandsresa nästa vår!

/ Whishes do come true!




 

  

Kommentarer
Postat av: Malin (syrran)

men FYYYYY!!!! såååå många siffror... du får ju gärna ta med din älskade lillasyster om du vill ha sällskap på resan=)

2009-03-23 @ 23:03:15
Postat av: Linda (syster)

Och mig med

2009-03-24 @ 05:45:52
Postat av: Therese

Många siffror det där!! :)

2009-03-24 @ 07:55:40
URL: http://wwwtess74.se.blogspot
Postat av: Linn

Hahaha den där skatteåterbäringen kan få vem som helst att dra på smilgroparna... aldrig fel med lite extra i reskassan ': ) kram Linn

2009-03-26 @ 15:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0