Tåååålamod!

  
Med barn kommer det ansvar och en stor portion med tålamod. Men vad gör man om barnet i sin tur inte har något tålamod själv?

Och vad gör man som mamma om man blir beskylld för att ligga bakom alla fel och misslyckanden i skidbacken, som en 5 åring möjligtvis kan komma på? Jag har idag stått högt i skyn med rumpan mitt i vädret, jag har idag nästintill gått ner i splitt mitt i backen och jag har idag i stort sätt slått knut på mig själv, för att rädda min lilla argbigga från att känna sig värdelös i skidbacken.

Men hon är en 5 årig tjej som är envis som en åsna, saknar tålamod och har ett sjuhelvetes humör men hon är ändå sin mammas lilla dotter, sin mammas lilla dotter som är lik sin mamma så upp i dagen!

/ All we need is just a little patience!

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Skönt att höra att ni har det bra! Kan se E framför mig i backen...



Hälsa allihop!

2009-03-13 @ 10:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0