Tagit mig tid!

Idag har jag tagit mig tid till att ha tid. Tid till att inte användas till något annat än bara för mig och min närvaro. Jag har avstått från näringsrik och avancerad matlagning, från motion och träningsabstinens, från prestationsångest och mina måsten och andra, för dagen mindre viktiga saker.

Jag har istället unnat mig en stunds nostalgi med E och A för att inse att tiden har sprungit iväg och att jag har hamnat aningens bakom eller hela tiden ljusår före.



En liten minnesbild för att påminnas om tider som har varit.

/Once upon a time!  





  

Kommentarer
Postat av: Kicki

Ojojoj, går tiden så fort. Det gör ju ont i hjärtat när man inser det...

2009-03-31 @ 12:20:14
URL: http://minavardagsbestyr.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0