Uppfräshande nyheter!

Som 33 åring kan jag lätt få för mig att jag är rätt så erfaren inom de flesta områden. Man har som oftast svaren på sina frågor själv. Och man har väl inte riktigt samma funderingar som vid ung tonårstid eller som tjugoåring.

Därför var det för mig ett sannt nöje idag när jag satt och lyssnade på P3 Stars " Sexualkunskap" och även jag, 33 åringen Marielle fick mig några uppfräshande nyheter. 

Det känns så skönt att jag som 33 åring också kan få lära mig något nytt inom det området. Det fick mig helt enkelt att känna mig lite yngre, lite oskyldigare, lite mera som 20 igen och lite..lite..lite kär i Darin, den lille guldklimpen med den underbara rösten som har vuxit till sig och blivit nästintill en man.... 


/ Can i get a minut or a second of your time...! 

Kommentarer
Postat av: Therese

Kollar runt lite på din Blogg :)

2009-03-23 @ 15:36:51
URL: http://wwwtess74.se.blogspot
Postat av: Anonym

Hej!

Jag vill rekommendera en barnbutik, Babytown på Fleminggatan 95, Kungsholmen. Den ligger ca 100 meter från Västermalmsgallerian! De erbjuder schyssta kvalitetsprodukter allt i från vagnar, kläder, leksaker, babytillbehör m.m. Titta in vettja.. :)

2009-03-23 @ 16:32:53
Postat av: Therese

Absolut! Låna på du bara. :)

2009-03-23 @ 17:55:25
URL: http://wwwtess74.se.blogspot

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0