Drömtydning? Nej tack!

Jag somnade tidigt igår kväll och sov länge nu på morgonen så därför har det inneburit en lång och händelserik natt i drömmarnas tecken.

Jag höll på att bli kidnappad och var så rädd att jag låg och skakade under täcket, men när jag vaknade till så var det barra ösregnet som hade skrämt mig. Jag var visst gravid också och födde en liten bebis utan minsta vetskap eller smärta om det. Själva BB var också min arbetsplats och därför passade jag på att jobba lite under tiden.

Jag var även tillbaka till mitt gamla flickrum i mitt föräldrahem och hade fest med TV.n som underhållning. Jag gick och handlade utan byxor i den lokala affären och kom på det först när jag gick därifrån och valde därför att åka rullskridskor därifrån, utan att behöva byta skor först, eftersom det är det absolut snabbaste sättet att ta sig hem på?! Obemärkt !!!

Det har var ju naturligtvis ett ypperligt tillfälle att googla lite på drömtydning men när jag sen fick veta svaren på hur det tolkades som, så kändes som jag helst inte ville veta.

Freud hit och Freud dit....Jag tolkar mina egna drömmar själv och enligt mig så betyder det här bara att jag är en fena på att vara effektiv. Jag klarar mig undan kidnappningar samtidigt som jag festar loss och slappar framför TV:n och när det är dags för att föda barn så väljer jag ett ställe som jag känner mig hemmastadd på samtidigt som jag kan jobba undan lite för att slippa vara ifrån jobbet i för många dagar. 

Men det här med byxorna det kan jag inte förklara mer än att det är väl inget konstigt med det. Det har vi väl alla gjort någon gång. Handlat utan byxor och sen åkt rullskridskor hem?

Nej, nu är det dags för mig att gå och ta mig byxorna för nu ska vi åka till blomsteraffären och handla.

 



     

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm - jag tycks inte vara ensam om att ha lite galna drömmar i alla fall :) Det som jag finner mest fascinerande är hjärnans förmåga att slå ihop två olika geografiska platser till en ny - som dessutom är jättelogisk i drömmen. Fungerar ju lika bra på hus/rum och människor man känner (kompisar brukar mixas friskt med arbetskamrater och riktigt gamla vänner). Ja man kan verklien fundera på hur hjärnan fungerar i en del lägen...

2009-05-22 @ 11:41:05
URL: http://blogg.revell.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0