Vill man bli fin får man lida pin!



Har ni sett på underverk?

Jag vill nog helst slippa använda några sådana
här små käcka push up trosor i framtiden,
 så därför ska jag nu iväg och Bodypumpa min rumpa.

Det är första gången sen efter "varvet" så om jag kommer att gå lite konstigt imorgon 
så kan det ha att göra med lite träningsvärk i de bakre regionerna.

Men vem vet, någon dag, någongång
så kanske jag finner de här trosorna
 som guds bästa gåva till min då, 
något nerhasande bakdel.



 

Kommentarer
Postat av: messan

Hihi tänk vilka saker det finns! Jag avstår gärna dom där :)

Ja, visst är det vackert nu, helt otroligt och det går så snabbt nu.

Lycka till med rumpträningen!

Kram

2009-05-26 @ 17:24:48
URL: http://www,jagochminms.blogspot.com
Postat av: Nina

My GOOOOD!!! Tror inte min sambo skulle vilja se mig i sådana ;-) Nej, tacka veta jag löpning och utfallsträning!!



Skönt att höra att det är fler än jag som har små trotsiga barn hemma ;-) Ha en fin kväll!

2009-05-26 @ 20:43:05
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Emma-maria

Haha, om så rumpan skulle hamna nere vid knävecken så skulle jag inte sätta på mig nåt dylikt! Och om jag gjorde det så skulle jag aldrig för mitt liv berätta det! :-D



Jag hittade din blogg via Nina och såg direkt att det här verkar vara nåt för mig! Vi har oxå neurologisk sjukdom i familjen (tyvärr...) men även en sprudlande 3-åring som är både underbar och ett pain in the ass ibland! ;-)

Att du dessutom tycks ha ett bra språk när du skriver gör det hela definitivt inte sämre! :-)

2009-05-26 @ 21:07:57
Postat av: Marielle

Tack så jätte mycket Emma-Maria och vad roligt att du hittade till min blogg. Vad tråkigt att höra att ni har en neurologisk sjukdom i din familj men jag kan förstå er situation och om du vill så får du gärna skicka ett mail och berätta. Naturligtvis bara om du själv vill.

2009-05-26 @ 21:36:58
URL: http://marielleekener.blogg.se/index.html
Postat av: anne

Jamen, de är ju rätt kul trosorna och rätt gulligt ser det ju ut med denna uppushade rumpa. Men jag misstänker att det inte gör särskilt mycket nytta med en riktigt stor hängröv...

2009-05-26 @ 22:37:44
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0