Abstinensen kommer krypandes!

4 tecken på överträning:


< Din träning gör dig trött i stället för att fylla dig med ny energi.
 ( jag har varit otroligt trött de senaste dagarna, kan i och för sig ha med sprutan att göra)

< Din träning går ut över ditt sociala liv/arbetsliv (du drar dig undan din omgivning för att träna)
 (jag har ju varit grymt osocial idag men om det beror på att jag har spenderat dagen hemma och haft abstinens efter träning eller för att jag faktiskt struntat i dagens dusch och luktar ganska illa idag, det vet jag inte) 

< Du blir aggressiv och irriterad när du inte kan träna och har svårt för att tänka på annat.
 ( ja, inte blir jag på gott humör av att inte få röra på mig i alla fall och en glad övertränad mamma är ju alltid bättre en sur slapp mamma)

< Du tränar när du är skadad.
 ( Hur länge är det som jag har haft ont i min högra sida nu igen? Jaja, inget jag har dött av än så länge i alla fall så lite mer träning lär ju inte ta kål på mig då heller)


Men eftersom jag ändå sitter här i soffan och blir förslappad och tuggar frenetiskt på naglarna så kan jag ju likagärna fortsätta i de här osunda banorna.



Ha en skön tisdagskväll alla ni andra friska, alerta människor och hoppas att ni rör på er för mig med.




  
  


Kommentarer
Postat av: anne

Näää. Hinner inte. Dags att flyga och fara igen...

2009-11-17 @ 21:50:09
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Lilla a

Hej!



Nu har jag länkat till din sida. Du blir min första länk. Roligt!



God natt!

2009-11-17 @ 22:36:22
URL: http://gladdagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0